De wereld stond op het punt om te eindigen, groot probleem, toch? We hadden die film wel een miljoen keer gezien. Wat we echter niet verwachtten, was wat er daarna gebeurde! De wereld veranderde in een post-nucleaire speeltuin vol met gestoorde delinquenten met een paar … laten we het maar op “vreemde mutaties” houden.
Laagwaardige symbolen worden vertegenwoordigd door kruisbogen, gasmaskers, EHBO-kits, benzine en blikken. Deze symbolen kunnen tussen x0,05 en x0,8 van de inzet van de speler bieden, afhankelijk van het aantal winnende combinaties dat op een enkele draai landt.
Ondertussen stellen vijf post-apocalyptische personages de hoogwaardige symbolen voor, met de Creator, Triplet, Cutter, Licker en Crawer die kunnen verschijnen. Deze symbolen kunnen winst opleveren tussen x0,15 en x2,5 van de inzet van de speler.
Schedel scatter-symbolen kunnen verschijnen, wat de “carnage spins” activeert wanneer er drie op dezelfde draai landen, de “doomsday spins” wanneer er vier tegelijkertijd verschijnen, of de “cataclysm spins” wanneer er vijf op dezelfde beurt landen.
xNudge-wilds kunnen op de rollen twee tot vijf verschijnen, waarbij ze in grootte uitbreiden om elke keer dat ze verschijnen naar de onderste rij te duwen.
Deze wilds zullen alle symbolen behalve de schedel scatters vervangen, en elke ruimte die ze duwen zal een vermenigvuldiger op de wild met een waarde van één verhogen.
Daarnaast kunnen super xNudge wilds op rollen drie en vier verschijnen. Als twee super xNudge wilds naast elkaar landen op deze rollen, zullen ze naar de onderkant van de rollen duwen, waarbij ze toenemende vermenigvuldigers verkrijgen terwijl ze duwen, voordat ze zich uitbreiden om de volledige rol in te vullen wanneer ze de onderste rij bereiken.
De vermenigvuldigers die door elke super xNudge wild zijn verkregen, worden dan samengevoegd wanneer de twee volledige rol wilds samensmelten, waardoor een maximale vermenigvuldiger van x8 mogelijk is.

Elke versie van de bonusgame-modus, of het nu de carnage, doomsday of cataclysm spins is, werkt op een vergelijkbare manier.
De game-modus is verdeeld in twee helften, waarbij de hoarding-functie plaatsvindt vóór de feasting-functie.
In de hoarding-functie biedt elke versie van de game-modus drie spins voor spelers om geldprijzen te verzamelen die variëren van x1 tot x40 van hun inzet op een lege rollenset. Elke prijs die in het spel komt, zal het aantal spins resetten naar drie.
Spelers hopen zoveel mogelijk grote prijzen op de rollen te landen, aangezien deze prijzen aan het einde van de feasting-functie kunnen worden opgeëist. Als een rol helemaal vol raakt met prijs-symbolen, wordt er een extra spin toegekend voor de feasting-functie.
Voor de feasting-functie zullen de carnage spins vijf spins toekennen, terwijl de doomsday en cataclysm spins 10 spins bieden.
Bonusrollen verschijnen boven en onder het spelschema waar de gewonnen prijzen in de hoarding-functie worden weergegeven. Op deze bonusrollen kunnen de vijf hoogwaardige personages verschijnen om de gewonnen prijzen in de hoarding-functie te verbeteren.
Creator zorgt ervoor dat er een nieuw prijssymbool verschijnt in een lege ruimte op de rol waar het boven of onder verschijnt, terwijl Triplet willekeurig drie prijswaarden op het bord upgradet. Triplet kan dezelfde prijs twee of drie keer upgraden wanneer het verschijnt.
Verder vermenigvuldigt Cutter één willekeurig prijssymbool met twee en voegt Licker de hoogste prijswaarde – x40 – toe aan het totaal.

Ten slotte verzamelt Crawer alle prijswaarden op de rollen en voegt deze toe aan het totaal.
Elk karakter symbool kan ook als persistent verschijnen. Deze persistente personages zullen bij elke spin één rol naar rechts duwen en hun functie herhaaldelijk uitvoeren totdat ze van de rollen duwen.
Het enige verschil tussen de doomsday en cataclysm spins is dat alle personages in de laatste persistent zullen zijn.